Geri blogja

Tisztelt látogató!
Ez a blog 2017 óta átmenetileg szünetel!

Friss topikok

Bejegyzések

Társkereső nők profilja

2016.12.28. 17:24 Gerilgfx

 

Idézetek társkereső nők profiljairól, és a pszichológiai magyarázatuk:

 

,,Komoly férfit keresek.'' = Egy olyan férfit keresek, aki eltart

,,Igazi férfit keresek.'' = Fogalmam sincs, hogy kit keresek, de nem téged.

,,Alkalmi kapcsolatot keresek.'' = Üresedés van a férfi hárememben.

,,Kedves, és segítőkész nő vagyok'' = Nő létemre sincs semmi érzékem az emberi kapcsolatokhoz, ezért a gondoskodás álcájával palástolva igyekszem hasznosnak tűnni.

,,Céltudatos nő vagyok'' = Életem egyetlen célja, hogy valaki teherbe ejtsen végre.

,,Értelmiségi, diplomás nő vagyok'' = Tanult nő vagyok, mégsincs semmilyen valódi szakma, amihez értenék, nem vagyok különösebben okos sem, ezért arra a tényre tudok csak büszke lenni, hogy tanult vagyok.

,,Van egy macskám.''' = Ha nem lépsz velem párkapcsolatba, hamarosan több is lesz.

,,Teljesen mindegy, hogy mit írok ide, úgyis leragadsz a képeimnél'' = Nincs semmiféle érdekes jellemzőm azt leszámítva, hogy bizonytalan vagyok a megjelenésemmel kapcsolatban.

,,NEM pótpapát keresek a gyermekemnek.'' = Pótpapát keresek a gyermekemnek.

,,Határozott vagyok.'' = Saját félelmem és tudatlanságom agresszíval és erőszakkal kompenzálom.

,,Attól még, hogy férfi vagy, nem fogok felnézni rád.'' = Még sosem találkoztam férfivel, elképzelésem nincs, hogy egy ilyen kapcsolat hogy szokott kinézni.

,,Nem kefélek pénzért'' = Sok pénzért kefélek, nem kapcsolatot keresek.

,,Főleg beszélgetés, barátkozás céljából vagyok itt'' = Szellemi szemetesládának szeretnélek használni egyoldalúan, de semmi szex.

,,Vidám lány vagyok, sok élettapasztalattal'' = Semmi élettapasztalatom nincs, ezért naív, és vidám vagyok.

,,Sokat csalódtam már, ezért megundorodtam a férfiaktól.'' = Képtelen vagyok kapcsolatok kiépítésére, a kudarcaimért mindig a másikat hibáztatom.

,,Nem hiszek a netes társkeresésben.'' = Nem hiszem, hogy pont te lennél az ideális jelölt ott a monitor mögött.

,,Esélyed sincs, ha alacsonyabb vagy nálam.'' = Egy prekoncepcióknak kiválóan megfelelő humán kellékre van szűkségem, akivel az oldalamon megjelenhetek mindenféle szociális szituációkban. 

,,Nem írok ide semmit, ha érdekel valami, kérdezz.'' =  Te legyél kizárólag az, aki energiát fektet ebbe a dologba.

,,Csak komoly kapcsolat érdekel!'' = Sosem volt még kapcsolatom, elképzelésem sincs, hogy működnek ezek a dolgok.

,,Ne hazudjál, akkor is legyél őszinte, ha megbántasz.'' = Sértődékeny vagyok, és elvárom, hogy inkább maradj csendben, ha valami nem tetszik.

,,Ne nagyzolj!'' = Az én csodálatos magasságaimhoz úgysem érhetsz fel soha.

,,Ne akard jobban tudni nálam...'' = Én majd jobban tudok mindent úgyis.

,,Sokat dolgozom.'' = Nem tudok vidáman élni, és jobb, ha te sem.

,,Szeretek zenét hallgatni.'' = Ami legvadabb hobbijaim sem érdekesebbek, mint egy tégla.

,,Szeretek sokat gondolkozni'' = Csak sajnos nem nagyon tudok.

,,Nem szeretem azokat, akik a külső alapján ítélnek meg'' = Csúnya vagyok.

,,Keresem azt, aki meggyógyítja a sebeimet.'' = Privát pszichológust keresek, nem párkapcsolatot.

,,Szeretem, ha van humorod.'' = Nem értem a viccet, és ettől agresszív leszek.

,,Szeretek utazni." = És jó lenne, ha ki tudnád fizetni.

,,Izgalmas férfit keresek." = Unatkozom, és fogalmam sincs, hogy tudnám izgalmasabbá tenni az életem.

,,Szexuális ragadozók kíméljenek!" = A szexuális ragadozók kíméletesen ragadozzanak meg!

 173107179396854592_eie148eo_f.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gerilgfx.blog.hu/api/trackback/id/tr9712078319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása